2020. okt 21.

Rólam

írta: lillaabroad
Rólam

Szia, Lilla vagyok.

Végzettségemet tekintve agrármérnök és közgazdász, egyébként pedig egy szenvedélyes utazó vagyok. Mindig is imádtam utazni, jönni-menni. Habár nem tipikus utazós családban nőttem fel, de apukámat rendszeresen kísértem el az ország különböző pontjaira.  

img_9452.JPG

Egy békés megyei kisvárosban, Szeghalmon nőttem fel. Majd a gimis évek után Debrecenbe mentem továbbtanulni. Itt 10 évet éltem és a kisfiunk születése után egy évvel újra Szeghalmon telepedtünk le. Ez azt jelenti, hogy innen kell járnunk a világot és kell szembenéznünk a távolságokkal. Éljenek a viharsarkiak és persze az utazócsaládok! :) 

 Mindenhol jó, de legjobb úton!

 

img_0491.JPG

Eddig a világ 47 országában jártam és valamennyi országot a szívembe zártam. Nincs olyan utam, amire azt mondanám, hogy megbántam, mindegyik egy tapasztalás. Bízom benne, hogy a jövőben a kisfiunkkal még több országot, így kultúrát megismertethetünk és majd ő is továbbviszi ezt a hagyományt a saját családjában. 

 

Így hát kalandra fel és tapasztald meg milyen az utazás Velem! 

 

 

Szólj hozzá